Pozycjonowanie

Pozycjonowanie są to działania mające na celu podniesienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to kompleksowa usługa, której cena zależna jest od wielu czynników, dlatego niemożliwe jest skonstruowanie cennika. Aby wykonawca mógł oszacować koszty musi zapoznać się z Twoim biznesem i jego specyfiką. Następnie trzeba określić cele pozycjonowania, frazy kluczowe na których będzie oparta strategia.

Ściśle z pozycjonowaniem funkcjonuje pojecie SEO, a nawet można określić, że SEO zawiera się w pozycjonowaniu. Optymalizacja SEO jest niczym innym jak odpowiednie dostosowanie strony www do wyświetlania się w przegląrkach internetowych oraz urządzeniach różnego typu.

 

Cele pozycjonowania

Przed przystąpieniem do pozycjonowania strony www warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań, dzięki którym będzie można określić strategię oraz oszacować koszty:

  1. Cel pozycjonowania
    • Co chciałbyś osiągnąć dzięki pozycjonowaniu?
    • Jaki jest Twój zasięg firmy (lokalny, globalny)?
    • Chcesz wypromować konkretne produkty, usługi?
  2. Rynek Twojej branży, konkurencyjność
    • Jaki jest stopień konkurencji Twojej branży?
    • Jak promują się konkurencyjne firmy w internecie?
    • Jak możemy wyróżnić się spośród firm naszej branży?
  3. Twoja oferta
    • Czy Twoja oferta jest dla szerokiego grona odbiorców czy dla mniej licznej grupy klientów?
    • Oferujesz produkty czy usługi?
    • Czy chcesz wyróżnić konkretne produkty lub usługi?
    • Czy Twoje ceny są konkurencyjne?
  4. Jakość Twojej stony
    • Jaka jest Twoja strona, stara czy nowa?
    • Czy strona jest oparta na aktualnym oprogramowaniu?
    • Czy strona jest wolna od reklam, oraz złośliwego oprogramowania?
    • Czy Twoja strona regularnie się rozwija?
    • Czy oferta na stronie jest przejrzysta i zrozumiała?
    • Czy treści na stronie są zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania?
    • Czy strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych (smarfony, tablety)?
    • Jakie są dotychczasowe osiągi strony?
  5. Marketing
    • Czy korzystałeś już z usług pozycjonowania, jeśli tak, jakie były efekty?
    • Jakie działnia marketingowe były przeprowadzane?
    • Czy prowadziłeś jakieś kampanie informacyjne w sieci?
  6. Czas osiągnięcia celów
    • W jakim czasie chcesz osiągnąć postawione cele?

Postawione powyżej pytania, to jedynie podstawa do określenia współpracy. Warto pamiętać, że czasami nie wiele potrzeba, aby osiągnąć satysfakcjonujące efekty. Wszystko zależy od branży, konkurencji oraz jakości naszej strony www.

 

Co zawiera kompleksowa oferta pozycjonowania?

  • naszą wiedzę i doświadczenie;
  • opracowanie strategii;
  • analizę i audyty;
  • rozbudowę lub przebudowę strony oraz treści;
  • optymalizację www;
  • doradztwo;
  • konsultacje;
  • usuwanie filtrów i kar od Google;
  • usuwanie złośliwego oprogramowania, które niszczy pozycje strony;
  • działania związane z analityką;
  • koszty pracy specjalisty.

Jako firma z kilkuletnim doświadczeniem realizowaliśmy kompleksowe usługi pozycjonowania dla wielu firm z Sędziszowa Małopolskiego, Ropczyc, Dębicy, Rzeszowa. Wiele z tych projektów zakończyło się wysokimi wynikami oraz satysfakcją klienta, a wiele z nich trwa do dziś pnąć się coraz wyżej na pozycje w wyszukiwarkach internetowych.

Jeśli chciałbyś skorzystać z naszych usług, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób: kontakt

Telefon: +48 694 305 100